Ons aanbod

  • €2.000,- tot €2.500,- bruto (p/m)
  • Persoonlijke ontwikkeling: onbeperkt online trainingen volgen via GoodHabitz
  • Legendarische themaborrels
  • Bonusregeling per kwartaal
  • Spectaculaire teamuitjes
  • 25 vakantiedagen + 1 extra vrije dag voor vrijwilligerswerk
  • Gevulde spaarpot voor je oude dag
  • Vergoeding voor een sportabonnement
  • Laptop
  • Heel veel lol met elkaar!

Wat ga jij doen?

Als Planner ben je een belangrijke schakel richting onze potentiële medewerkers. Je hebt een bemiddelende, ondersteunende en coördinerende rol, waarbij je verantwoordelijk wordt voor een breed takenpakket.

Hierbij mag je denken aan de volgende werkzaamheden:

  • Actief oppakken van sollicitaties die via onze website of sociale media binnenkomen;
  • Selecteren van de juiste kandidaten en hen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek;
  • Voeren van sollicitatiegesprekken en selecteren van geschikte kandidaten;
  • Opvragen van juiste documentaties (bijvoorbeeld diploma’s, VOG) en referenties nabellen;
  • Verwerken van geschikte kandidaten en het aanmaken van dossiers;
  • Inplannen van gekwalificeerde zorgprofessionals op ad hoc en openstaande diensten en opdrachten;
  • Dagelijks onderhouden van contact met onze zorgprofessionals en ervoor zorgen dat je ze weet te binden en te boeien;
  • Documentatie in orde maken zodat de nieuwe medewerker goed geïnformeerd aan de slag kan.

Jouw focus ligt op het selecteren van kandidaten en de administratieve verwerking die hierbij komt kijken. Je houdt je collega’s wekelijks op de hoogte van de nieuwe medewerkers die gaan starten, daarnaast mag je de nieuwe medewerkers inplannen op passende opdrachten.

“Ik word blij van de dynamiek in mijn functie. Elke dag ben ik aan het schakelen tussen verschillende werkzaamheden, met verschillende zzp’ers en zorginstellingen. Zorg Gericht biedt mij volledige de ruimte om mij hierin te ontwikkelen en mijn persoonlijke doelen te behalen.”

Petra Teunissen, Administratief Support & Planning

Onze wensen

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoonlijkheid die past binnen ons team. We vinden persoonlijkheid en aansluitende competenties belangrijker dan veel werkervaring binnen een vergelijkbare functie. Waarom? Omdat wij geloven dat als iemand iets wil, het in zich heeft en gemotiveerd is je kunt bereiken wat we willen. De benodigde kennis brengen wij je wel bij, wel vragen we enige ervaring in het voeren van gesprekken. Daarnaast wil je samen met ons team meebouwen aan de groei van ons bedrijf!

Werken bij Zorg Gericht

Zorg Gericht is een gedreven specialist op het gebied van flexibele medewerkers binnen de zorg. In de afgelopen jaren zijn wij uitgegroeid tot een gerenommeerde speler binnen de zorg als het gaat om de bemiddeling van gekwalificeerde zorgprofessionals. 

We ondersteunen opdrachtgevers met de inzet van flexibele krachten. We begeleiden en bemiddelen zorgprofessionals en zetten onze kennis in om de best mogelijke zorg toe te passen op elke specifieke situatie. Of het nu gaat om gaten in de dienstroosters, opvangen van verlof of ziekte van eigen medewerkers of personele tekorten. We werken al jarenlang mee aan het succes van onze klanten en zorgprofessionals.